Komentarze: 0
Czy wizytówki można wykorzystywać jako formę reklamy firmy ? Czy też może ich jedyną funkcją, jaką mają do spełnienia jest funkcja informacyjna? Jeśli tak, to w jaki sposób zaprojektować reklamową wizytówkę, która wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do podjęcia dalszych działań ?
Wizytówki mają za zadanie przede wszystkim dostarczać informacji na temat firmy. Muszą zawierać imię i nazwisko, nazwę firmy, adres, dane kontaktowe, logo firmy. Dobrze zaprojektowana wizytówka zazwyczaj posiada niewielkie wymiary, tak aby mogła zmieścić się w portfelu odbiorcy. Aby wspomagać jednak również działania promocyjne firmy powinna ona być elegancka i atrakcyjna pod względem graficznym. Tak aby wyróżniać się spośród innych wizytówek. Należy pamiętać jednak o tym, aby jej projekt nie był „przekombinowany”. Do jej wykonania można użyć oryginalnego materiału. Ciekawym pomysłem jest też zastosowanie ruchomych elementów. Oczywiście musi być ona czytelna i przejrzysta. Zarówno krój czcionki, jak i kolorystyka wizytówki powinny nawiązywać do barw i elementów graficznych wykorzystywanych przez firmę podczas różnych kampanii reklamowych.