Archiwum 01 grudnia 2016


gru 01 2016 Wizytówki jako forma reklamy
Komentarze: 0

 Czy wizytówki można wykorzystywać jako formę reklamy firmy ? Czy też może ich jedyną funkcją, jaką mają do spełnienia jest funkcja informacyjna? Jeśli tak, to w jaki sposób zaprojektować reklamową wizytówkę, która wzbudzi zainteresowanie odbiorców i zachęci ich do podjęcia dalszych działań ?

Wizytówki mają za zadanie przede wszystkim dostarczać informacji na temat firmy. Muszą  zawierać imię i nazwisko,  nazwę firmy, adres, dane kontaktowe, logo firmy. Dobrze zaprojektowana wizytówka zazwyczaj posiada niewielkie wymiary, tak aby mogła zmieścić się w portfelu odbiorcy. Aby wspomagać jednak również działania promocyjne firmy powinna ona być elegancka i atrakcyjna pod względem graficznym. Tak aby wyróżniać się spośród innych wizytówek. Należy pamiętać jednak o tym, aby jej projekt nie był „przekombinowany”. Do jej wykonania można użyć oryginalnego materiału. Ciekawym pomysłem jest też zastosowanie ruchomych elementów. Oczywiście musi być ona czytelna i przejrzysta. Zarówno krój czcionki, jak i kolorystyka wizytówki powinny nawiązywać do barw i elementów graficznych wykorzystywanych przez firmę podczas różnych kampanii reklamowych. 

gru 01 2016 Responsywne strony internetowe
Komentarze: 0

 Z dzisiejszego artykułu dowiecie się co to są responsywne strony internetowe ? Czym różnią się one od tych tradycyjnych i jakie są ich zalety ?

Responsywne strony www to po prostu takie, które mogą być wyświetlane nie tylko na komputerach stacjonarnych i laptopach ale też na urządzeniach mobilnych np. telefonach, smartfonach, notebookach. Zaletą tego typu strony internetowej jest to, że dostosowuje się ona do wielkości ekranu urządzenia, na którym jest wyświetlana. W czasach kiedy ilość mobilnych internautów ciągle wzrasta posiadanie responsywnej strony internetowej jest po prostu koniecznością. Jak pokazują najnowsze badania w Polsce jest ich już ponad 15, 9 milionów. Nasila się także zjawisko multiscreeningu, polegającego na odwiedzaniu tej samej strony www przy użyciu różnych urządzeń. Na przykład co raz częściej zdarza nam się w wolnej chwili, w ciągu dnia oglądać w Internecie interesujący nas produkt przy użyciu telefonu komórkowego, a następnie dokonać jego zakupu już w domu używając do tego celu laptopa. Obecnie na polskim rynku jest jeszcze niewiele firm posiadających responsywną stronę internetową. Jeśli więc taką wybierzesz przyciągniesz do siebie wielu potencjalnych klientów, staniesz się atrakcyjniejszy od swojej konkurencji. Twoje strony www będą chętniej wybierane przez klientów, ponieważ będą oferować możliwość przeglądania ich także przy użyciu urządzeń mobilnych.