Komentarze: 0
W dzisiejszym artykule postaram się opowiedzieć Wam o tym w jaki sposób zaprojektować sklep internetowy, który przyciągnie wielu klientów. Okazuje się, że zadanie to nie jest tak proste jak mogłoby się wydawać. Przede wszystkim jeśli chcemy pozyskać klientów, tworząc sklep online powinniśmy patrzeć na wszystko z ich perspektywy. Bardzo ważne jest pierwsze wrażenie, które pojawia się u użytkownika zaraz po wejściu na stronę naszego sklepu. Jest ono decydujące. To właśnie w ciągu pierwszych sekund klient podejmuje decyzję czy chce pozostać dłużej na naszej stronie. Dlatego bardzo istotny jest dobry projekt strony e-sklepu. Powinien on być przejrzysty, czytelny i zachęcający. Posiadanie dobrej strony internetowej świadczy o dojrzałym podejściu do klienta. Nie zamieszczajcie w Waszej ofercie zbyt wielu podobnych do siebie produktów. Jak pokazują wyniki badań klient, który ma do wyboru wiele produktów, rezygnuje często z zakupu, ponieważ ma problem z podjęciem właściwej decyzji. Pamiętajcie o skutecznym opisie produktu, który chcecie sprzedać. Do każdego produktu oprócz ceny, informacji o producencie powinna być dołączona także krótka notka prezentująca jego zalety. W tym przypadku dużą skutecznością cieszą się nagrania video i zdjęcia podkreślające dobre strony oferowanego produktu. Tworząc sklep www trzeba pamięć o tym, aby był on oparty o technologię responsywną. Obecnie bowiem serfujemy po sieci nie tylko przy użyciu komputera czy laptopa. Nie wolno zapominać o tym, że zdjęcia produktów umieszczanych na naszej stronie powinny cechować się wysoką rozdzielczością. Zainteresowanie wzbudzą z pewnością fotografie z funkcją przybliżania, umożliwiające oglądanie produktu z każdej strony. Starajcie się nie pobierać opłat za dostawę lub jeśli jest taka możliwość oferujcie dostawę gratis po przekroczeniu określonej sumy kosztów zamówionego towaru. Wszystkie informacje na temat oferowanych przez wasz sklep zniżek i bonusów powinny być dobrze widoczne. Najlepszym sposobem na spełnienie tego założenia jest więc umieszczanie ich na stronie głównej. Udostępniajcie swoje dane kontaktowe, spowoduje to wzrost zaufania ze strony klientów. Zadbajcie o to, aby koszyk zakupów był widoczny przez cały czas. Kupujący zazwyczaj po wyborze jednej rzeczy, oglądają także inne produkty, którymi są zainteresowani. Starajcie się poznać swoich klientów i ich preferencje zakupowe.