lis 29 2016

Ulotki reklamowe jako forma promocji


Komentarze: 0

 Ulotki reklamowe to chyba jedne z najbardziej popularnych materiałów promocyjnych. Możemy spotkać się z nimi niemal wszędzie. Znajdujemy je w naszych skrzynkach, na klatkach schodowych, za wycieraczkami  samochodów. Ten rodzaj reklamy wykorzystują do promowania swoich usług i produktów pizzerie, salony kosmetyczne, studia fitness, szkoły językowe. Zdarza się też, że ulotki same trafiają do naszych rąk, za sprawą rozdających je na ulicach miast osób. Nie wszyscy z nas lubią jednak je dostawać. Akcje ulotkowe są często odbierane przez nas jako działania mające nachalny charakter. Dlatego też większość broszur trafia natychmiast do kosza. Co należy więc zrobić, aby godnie reprezentować firmę za pomocą tego rodzaju reklamy ? Przede wszystkim duże znaczenie ma wygląd ulotki, jej rozmiar, kształt, grafika. Powinny one przyciągać uwagę klienta i wzbudzać jego zainteresowanie. Bardzo dobrym pomysłem jest także dołączenie do ulotki jakiegoś dodatku lub kuponu rabatowego. Powinniśmy zwracać także uwagę na estetyczny, schludny wygląd osób, które zatrudniamy do roznoszenia naszych materiałów promocyjnych. Można w tym przypadku zastosować pewien chwyt marketingowy. Mianowicie do roznoszenia ulotek promujących nowo otwarty salon fryzjerski powinniśmy zatrudnić osoby wyglądające schludnie, mające modne, wzbudzające zainteresowanie fryzury. 

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz