maj 05 2017

Postacie kultowe w reklamach


Komentarze: 0

 Wiele reklamodawców decyduje się też na wykorzystanie w swoich spotach tzw. postaci kultowych. Jedną z takich postaci jest słynna aktorka Marylin Monroe, uchodząca za ideał kobiecej urody. Pojawia się ona między innymi w spocie marki Fusion, gdzie towarzyszy jej inna słynna postać – Albert Einstein. Akcja reklamy toczy się w ekskluzywnym ośrodku wczasowym, gdzie odpoczywają turyści. Na dalszym planie widać ogromny statek wycieczkowy oraz rozbawionych ludzi. Marylin Monroe w białej sukience zbliża się powolnym krokiem w kierunku Alberta Einsteina, który od razu ją zauważa. Piękna aktorka mówi naukowcowi, że powinni mieć wspólną córkę. Dziewczynka odziedziczyłaby urodę po matce i bystry umysł po ojcu. Naukowiec zaczyna wyobrażać sobie ich wspólną córkę. Oczami swojej wyobraźni widzi stojącą przy tablicy młodą, śliczną studentkę. Zaczyna jednak powątpiewać w słuszność tego pomysłu i mieć wątpliwości. Monroe nie wydaje się być zadowolona z takiego obrotu sprawy. Widać, że czuje się zakłopotana. Na sam koniec zostaje przedstawiony produkt, czyli napój gazowany IVI Fusion w puszce oraz slogan reklamowy.

Marka Lidl także zdecydowała się na wykorzystanie w swoim spocie wizerunku słynnego noblisty. W jednym ze spotów reklamowych sieci sklepów możemy zobaczyć chłopca, przypominającego wyglądem Alberta Einsteina, który przeprowadza właśnie różnego rodzaju badania w laboratorium chemicznym. Mały naukowiec miesza różnego rodzaju ciecze, posługuje się mikroskopem, szkłem powiększającym i sporządza notatki. W dalszej kolejności zostaje przedstawiona oferta sklepu Lidl oraz produkty przywodzące na myśl postać Alberta Einsteina: mikroskop i zeszyty. Narrator przedstawia niskie ceny produktów marki Lidl oraz ich zalety. Na sam koniec reklamy pojawia się adres strony internetowej oraz slogan. 

Do tej pory nie pojawił się jeszcze żaden komentarz. Ale Ty możesz to zmienić ;)

Dodaj komentarz