Postacie kultowe w reklamach
Komentarze: 0
Wiele reklamodawców decyduje się też na wykorzystanie w swoich spotach tzw. postaci kultowych. Jedną z takich postaci jest słynna aktorka Marylin Monroe, uchodząca za ideał kobiecej urody. Pojawia się ona między innymi w spocie marki Fusion, gdzie towarzyszy jej inna słynna postać – Albert Einstein. Akcja reklamy toczy się w ekskluzywnym ośrodku wczasowym, gdzie odpoczywają turyści. Na dalszym planie widać ogromny statek wycieczkowy oraz rozbawionych ludzi. Marylin Monroe w białej sukience zbliża się powolnym krokiem w kierunku Alberta Einsteina, który od razu ją zauważa. Piękna aktorka mówi naukowcowi, że powinni mieć wspólną córkę. Dziewczynka odziedziczyłaby urodę po matce i bystry umysł po ojcu. Naukowiec zaczyna wyobrażać sobie ich wspólną córkę. Oczami swojej wyobraźni widzi stojącą przy tablicy młodą, śliczną studentkę. Zaczyna jednak powątpiewać w słuszność tego pomysłu i mieć wątpliwości. Monroe nie wydaje się być zadowolona z takiego obrotu sprawy. Widać, że czuje się zakłopotana. Na sam koniec zostaje przedstawiony produkt, czyli napój gazowany IVI Fusion w puszce oraz slogan reklamowy.
Marka Lidl także zdecydowała się na wykorzystanie w swoim spocie wizerunku słynnego noblisty. W jednym ze spotów reklamowych sieci sklepów możemy zobaczyć chłopca, przypominającego wyglądem Alberta Einsteina, który przeprowadza właśnie różnego rodzaju badania w laboratorium chemicznym. Mały naukowiec miesza różnego rodzaju ciecze, posługuje się mikroskopem, szkłem powiększającym i sporządza notatki. W dalszej kolejności zostaje przedstawiona oferta sklepu Lidl oraz produkty przywodzące na myśl postać Alberta Einsteina: mikroskop i zeszyty. Narrator przedstawia niskie ceny produktów marki Lidl oraz ich zalety. Na sam koniec reklamy pojawia się adres strony internetowej oraz slogan.
Dodaj komentarz