Dlaczego warto korzystać z gadżetów reklamowych...
Komentarze: 0
W dzisiejszym czasach, kiedy obserwujemy coraz większy rozwój technologii oraz Internetu większość przedsiębiorców, aby wypromować swoją firmę zazwyczaj korzysta z możliwości jakie oferuje marketing internetowy. Obecnie prawie każda firma ma swoją stronę www, konto firmowe na serwisach internetowych. Oprócz tego wiele początkujących firm i nie tylko zatrudnia specjalistów od pozycjonowania. W obliczu dostępności tak wielu narzędzi marketingowych zapominamy o najprostszych rozwiązaniach, które także mogą przysporzyć nam rzeszę klientów. Tradycyjną formą promocji, która może zapewnić nam wiele stałych klientów są na przykład gadżety reklamowe.
Gadżety reklamowe pomagają zbudować nowe relacje z otoczeniem ale też mają duży wpływ na kształtowanie wizerunku firmy. Stanowią one przykład chyba jednej z najstarszej form reklamy i co ciekawe wciąż są bardzo skuteczne. Zaletą materiałów promocyjnych w formie gadżetów jest po pierwsze to, że możemy wręczyć je osobiście klientowi lub partnerowi biznesowemu. Warto zwrócić uwagę na to, że mają zindywidualizowany charakter w przeciwieństwie do plakatów, bilbordów, które kojarzą nam się z reklamą masową. To znaczy, że np. nasz stały klient przyjmując kubek z logo naszej firmy będzie się czuł jakby został on zaprojektowany chociaż w jakiejś małej części z myślą o nim. Klient poczuje się ważny i doceniony. Dodatkowo będzie miał przypuszczalnie okazję obcować z kubkiem na co dzień, pijąc w nim herbatę/kawę. Spowoduje to utrwalenie naszej marki w jego głowie. Jak wskazują wyniki badań, przeprowadzone przez Polską Izbę Artykułów Promocyjnych aż 83% polskich marketerów wykorzystuje gadżety jako nośniki reklamy mające pomagać w kształtowaniu wizerunku firmy. Zdaniem właścicieli przedsiębiorstw upominki reklamowe to bardzo atrakcyjna forma reklamy. Ich zaletą są niskie koszty i skuteczność. Kolejną korzyścią płynącą z wykorzystywania gadżetów reklamowych w przedsięwzięciach marketingowych jest zniwelowanie dystansu między klientem, a firmą. Wręczając osobiście drobny upominek konkretnej osobie mamy bowiem możliwość rozpoczęcia rozmowy z nią. Po wymianie kilku zdań można zaproponować też przesłanie oferty promocyjnej firmy lub umówić się na kolejne spotkanie. Po drugie jeśli obdarujemy klienta gadżetem naszej firmy np. długopisem zawierającym logo, stanie się on żywą reklamą naszej firmy. Będzie on bowiem na co dzień posługiwał się długopisem z naszym firmowym logo, który z pewnością przyciągnie uwagę innych osób. W ten sposób krąg osób świadomych istnienia naszej firmy będzie powiększał się. A co najważniejsze dając komuś drobny upominek firmowy dostarczymy tej osobie dużo radości i wywołamy u niej uśmiech na twarzy. Bo kto z nas nie lubi dostawać prezentów?
Dodaj komentarz